onsdag 3 mars 2010

Hej på er alla!!
Tänker fortsätta det här med snön!! Det är väl ett samtalsämne vart i Sverige man befinner sig skulle jag tro!!
Här kommer det några bilder från Staaan (alltså Skellefteå) där vårat hus är lätt inbäddad i snö.
Krille som flyttade hem från Norge i oktober bor ute i husvagnen och den syns snart inte!!

Sedan måste jag få skryta lite också då jag tycker att jag har varit dukig och skottat av taket på uterummet alldeles själv!!!



Kolla in snödjupet som var över hela taket!! Nu kan jag sova gott i natt dels för jag kommer att vara helt slut och att jag inte behöver oroa mig för att taket ska rasa in!!

Färdig skottat nu är det bara resten av taket på huset kvar men det lämnar jag nog över till någon stark man;O))

Har ni bilder hur det ser ut hos er så skicka dem till mig så lägger jag in dem i bloggen!! Glöm inte att skriva vad det föreställer!!

Ha en fortsatt bra dag!!

Kramen Patricia

Inga kommentarer: